b1Od 22. do 27. 4. smo dijakinje in dijaki evropskega oddelka, skupaj s profesoricama Tino Mulec in Tatjano Sitar, izpeljali še drugi del izmenjave z Belgijo – v prelepem mestecu Brugge.

V nedeljo popoldne smo po celonočni vožnji z avtobusom prispeli v Belgijo, kjer so nas že pričakali naši belgijski prijatelji s starši. Razvozili so nas po domovih in že je sledilo popoldne preživeto v krogu družin.

Naslednji dan smo preživeli kar delovno. Ko smo prispeli v šolo (Lyceum Hemelsdaele), so nas najprej čakale predstavitve Belgije, Bruggea in šole. Po predstavitvah smo nadaljevali z učno uro flamščine, kasneje pa še s plesnimi, medijskimi ali glasbenimi delavnicami, na temo šestdesetih. Končno smo dočakali kosilo, potem pa so nas peljali na triurni ogled Bruggea. Za konec dneva so nam pripravili še uro bowlinga, skupaj s finskimi in turškimi dijaki, ki so bili ravno tako na izmenjavi. Zvečer smo se odpravili domov k družinam, saj smo se morali naspati za naslednji dan.

V torek smo preživeli dan v Bruslju, prestolnici Belgije. Obiskali smo Evropski parlament, v katerem smo že kar domači, saj smo ga obiskali že lansko leto. Po odmoru za malico pa smo kar pričeli z ogledom Bruslja. Delati smo morali v skupinah, skupaj z belgijskimi, turškimi in finskimi dijaki, tako kot že prejšnji dan v Bruggeu. Po ogledu smo se s podzemno železnico odpeljali do Atomiuma, kjer pa smo prav tako že bili. Tam smo naredili skupinsko sliko, potem pa se odpravili nazaj proti domu.

V sredo smo si končno malo oddahnili od spoznavanja mest, saj smo imeli veliko več prostega časa. Dopoldne smo se zbrali v šoli, kjer so nam belgijski dijaki sestavili matematični kviz. Sodelovali smo v štiricah, zmagovalci pa so prejeli majhno nagrado (bombon). Po kvizu smo obiskali še mestno hišo, naredili skupinsko sliko, potem pa nas je čakalo prosto popoldne. Nekateri smo v prostem času šli tudi na plažo.

V četrtek smo morali vstati zelo zgodaj, saj smo šli na ogled mesta Liège. Zopet delo v skupinah in ogled mesta. Po kosilu v tamkajšnji šoli smo si ogledali muzej zlatih šestdesetih, potem pa povratek domov. V Brugge smo se vrnili okrog osme ure zvečer in večer preživeli v baru.

Prišel je zadnji dan izmenjave. V šoli nas je najprej pričakal zajtrk, potem pa smo šli v muzej, kjer smo si ga, zopet po skupinah s pomočjo igre, kjer smo iskali morilca, ogledali. Vsaka skupina je dobila list z nalogami, kjer smo morali najti določene slike. Ko smo našli, kar smo iskali, smo dobili dodatne naloge in namig, kdo je morilec. To se je nadaljevalo dokler nismo našli morilca in srečno so zmagale vse skupine. Po ogledu muzejev smo se vrnili v šolo, kjer smo imeli kosilo, po kosilu pa se je na šoli odvijal TMS Stress Factor Festival. Glasba, hrana, zabava – nekaj popestritve pred odhodom. Okoli tretje ure popoldan nas je čakal odhod in odšli smo v spremstvu policije, saj avtobus ne sme zapeljati v središče mesta. Polni novega znanja, vtisov in v pričakovanju naslednjega tedna, ki smo ga preživeli v Španiji, smo se odpravili nazaj domov.